Για να μπορέσει ο Web Designer να κατασκευάσει το Eshop σας, θα πρέπει να έχει στη διάθεσή του τα απαραίτητα ψηφιακά “υλικά”. Αυτά τα υλικά αφορούν το περιεχόμενο του καταστήματος (κείμενα, εικόνες, περιγραφές προϊόντων κλπ). Το περιεχόμενο του καταστήματος θα πρέπει να ετοιμαστεί και να παραδοθεί στον Web Designer ώστε εκείνος να το εισάγει στο σύστημα.
Λογότυπο
Το λογότυπο αποτελεί την εταιρική ταυτότητα του Eshop σας. Παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στο λεγόμενο brand awareness. Αποτυπώνεται σε έντυπη μορφή, όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε αφίσες, κάρτες και φυλλάδια για να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας. Αποτυπώνεται και σε ψηφιακή μορφή, όταν θέλουμε να προβάλλουμε την επιχείρησή μας στα κοινωνικά δίκτυα με διαφημίσεις που οδηγούν στον ιστότοπό μας.
Το λογότυπο βοηθά το κοινό να σας εντοπίσει γρήγορα και να σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας. Για αυτό έχει μεγάλη σημασία να δημιουργηθεί ένα σωστό λογότυπο για το Economic Studies με σχήματα, χρώματα και ύφος που ταιριάζει στην επιχείρησή σας. Το λογότυπο σχεδιάζεται από συνεργάτη μας Graphic Designer.
Κείμενα Καταστήματος
Τα παρακάτω κείμενα θα πρέπει να ετοιμαστούν και να παραδοθούν στον Web Designer ώστε να τα τοποθετήσει στις αντίστοιχες σελίδες του Eshop.
- Αρχική Σελίδα
- Σχετικά με εμάς
- Σελίδα Κατηγορίας Προϊόντων
- Σελίδα Προϊόντος
- Σελίδα Παραγγελίας
- Σελίδα Πληρωμής – Καλάθι Αγορών
- Λίστα Επιθυμητών Προϊόντων
- Σελίδα Επικοινωνίας
- Διαφημιστικά Μηνύματα (προσφορές)
- Τρόποι Πληρωμής
- Έξοδα Αποστολής
- Πολιτική Επιστροφών
- Πολιτική Ακύρωσης Παραγγελίας
- Πολιτική Απορρήτου & Προσωπικών δεδομένων
- Όροι Χρήσης του καταστήματος (συμπεριλαμβάνεται και η χρήση των cookies)
- Κλπ.
Ενημερωτικά Emails Πελατών
Ο Web Designer ρυθμίζει (σε συνεργασία με τον πελάτη αν είναι εφικτό) τα ενημερωτικά emails που λαμβάνουν οι πελάτες του καταστήματος:
- επιβεβαίωση παραγγελίας
- κατάσταση παραγγελίας
- ολοκλήρωση παραγγελίας
- τροποποίηση παραγγελίας
- προσφορές κλπ
Φωτογραφίες και βίντεο Καταστήματος
Ο πελάτης προμηθεύει τον Web Designer με φωτογραφίες/ βίντεο που επιθυμεί να προβάλλονται στο κατάστημά του. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι υψηλής ανάλυσης (τουλάχιστον full High Definition 1920 X 1080) για να μπορεί ο Web Designer να τις επεξεργαστεί σωστά.
Το βίντεο ιδανικά πρέπει να είναι ανεβασμένο στο YouTube ώστε ο Web Designer να μπορεί να το συνδέσει με το κατάστημα, χωρίς να το φορτώνει από τον δικό του server.
Αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες τότε μπορεί να γίνει έρευνα σε image banks ώστε να αποκτηθούν επι πληρωμή οι σχετικές φωγραφίες που θα δώσουν ένα όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα στο Κατάστημα. (για τις φωτογραφίες προϊόντων περισσότερες πληροφορίες παρακάτω).
Αν οι φωτογραφίες χρειάζονται γραφιστική επεξεργασία, τότε θα πρέπει να τις επιμεληθεί ένας Graphic Designer σε συνεννόηση με τον Web Designer.
Πληροφορίες Προϊόντων
Για κάθε προϊόν πρέπει να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα κείμενα και εικόνες ώστε να εισαχθεί στο σύστημα και να βελτιστοποιηθεί ώστε να προβάλλεται σωστά και ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Για την προετοιμασία των προϊόντων διαβάστε περισσότερα στο άρθρο ” Εισαγωγή Προϊόντων στο Eshop”.
Νομικά Κείμενα (GPDR)
Τα κείμενα για το GPDR ενημερώνουν τους επισκέπτες για τη Πολιτική Απορρήτου και τους όρους χρήσης του ιστοτόπου από τους επισκέπτες του. Ta κείμενα αυτά ετοιμάζονται από συνεργάτη μας νομικό. Αυτά τα κείμενα είναι χρήσιμα εφόσον συλλέγετε προσωπικά δεδομένα από τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας.
Μετάφραση Κειμένων Καταστήματος
Αν το περιεχόμενο του καταστήματος προβάλλεται σε περισσότερες από μια γλώσσες, τότε όλα τα κείμενα (και τα ενημερωτικά emails προς τους πελάτες) θα πρέπει να μεταφραστούν και να παραδοθούν στον Web Designer για να τα εισαγάγει στο σύστημα.