Οδηγός κατασκευής Eshop

Ποιές είναι οι βασικές ενέργειες για τη κατασκευή του Eshop;

Στο παρακάτω πίνακα καταγράφονται συνοπτικά όλα τα απαραίτητα στάδια κατασκευής και λειτουργίας ενός Eshop. Ο στόχος είναι ο πελάτης να κατανοήσει το μέγεθος και τις απαιτήσεις του έργου.

Η κατασκευή ενός Eshop είναι μια χρονοβόρα υπόθεση. Το κόστος και ο χρόνος υλοποίησης του έργου εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει  ο αριθμός των προϊόντων, ο αριθμός των γλωσσών του καταστήματος και ο αριθμός των σελίδων που θα έχει το κατάστημα.

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ESHOP

ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑ
Domain Name Καταχώρηση ονόματος ( toeshopmou.gr) μέσω εταιρίας καταχωρητή
Hosting Συμφωνία με Web Hosting πάροχο για την ενοικίαση χώρου φιλοξενίας και συντήρησης του καταστήματος σε αντίστοιχο Web Server.
Emails Καθορισμός διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της μορφής @toeshopmou.gr
Εγκατάσταση Λογισμικού Εγκατάσταση του λογισμικού WordPress και του WooCommerce στον Web Server ώστε να ξεκινήσουμε να σχεδιάζουμε το κατάστημα.
Εγκατάσταση εφαρμογών Εγκατάσταση και παραμετροποίηση επιπλέον εφαρμογών  για το Eshop, μέσα από το Woo Commerce App Store. ( ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη )
Εικαστικά Λογότυπο επιχείρησης, Επιλογή χρωματικής παλέτας, Επιλογή γραμματοσειρών, έρευνα για φωτογραφίες
Σχεδιασμός Σχεδιασμός σελίδων του Eshop, για  Σταθερούς Υπολογιστές, Laptops, Κινητά και Tablets.
Γλώσσες Σχεδιασμός σελίδων σε Ελληνικά, Αγγλικά και άλλες γλώσσες
Γέφυρα ERP Κατασκευή/αγορά ενός προγράμματος που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ του  Eshop σας και το πρόγραμμα της αποθήκης σας.
Τρόποι πληρωμής Καθορισμός πληρωμών με Τραπεζική Μεταφορά, Αντικαταβολή, Paypal
Τρόποι Πληρωμής με κάρτα Επιλογή χρήστης Merchant Account σε τράπεζα, Viva Wallet ή My POS
Τρόποι Αποστολής των προϊόντων Παραλαβή από το κατάστημα, αποστολή με courier
GPDR Καθορισμός Πολιτικής Απορρήτου & Προσωπικών δεδομένων.
Καθορισμός Όρων Χρήσης του Eshop από τους επισκέπτες  (συμπεριλαμβάνεται και η χρήση των cookies)
Χρήσιμα Κείμενα Δημιουργία Κειμένων που εξηγούν στον πελάτη τη γενική λειτουργία του καταστήματος. Π.χ  “Τρόποι Πληρωμής” , “Έξοδα Αποστολής”, “Επιστροφές”, “Ακύρωση Παραγγελίας” κλπ.

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ESHOP

DOMAIN NAME
Καταχώρηση ονόματος ( toeshopmou.gr) μέσω εταιρίας καταχωρητή
ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
Συμφωνία με Web Hosting πάροχο για την ενοικίαση χώρου φιλοξενίας και συντήρησης του καταστήματος σε αντίστοιχο Web Server.
EMAILS
Καθορισμός διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της μορφής @toeshopmou.gr
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Εγκατάσταση του λογισμικού WordPress και του WooCommerce στον Web Server ώστε να ξεκινήσουμε να σχεδιάζουμε το κατάστημα.
ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εγκατάσταση και παραμετροποίηση επιπλέον εφαρμογών  για το Eshop, μέσα από το Woo Commerce App Store. ( ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη )
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Λογότυπο επιχείρησης, Επιλογή χρωματικής παλέτας, Επιλογή γραμματοσειρών, έρευνα για φωτογραφίες
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Σχεδιασμός σελίδων του Eshop, για  Σταθερούς Υπολογιστές, Laptops, Κινητά και Tablets.
ΓΛΩΣΣΕΣ
Σχεδιασμός σελίδων σε Ελληνικά, Αγγλικά και άλλες γλώσσες
ΓΕΦΥΡΑ ERP
Κατασκευή/αγορά ενός προγράμματος που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος μεταξύ του  Eshop σας και το πρόγραμμα της αποθήκης σας.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Καθορισμός πληρωμών με Τραπεζική Μεταφορά, Αντικαταβολή, Paypal
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΡΤΩΝ
Επιλογή χρήστης Merchant Account σε τράπεζα, Viva Wallet ή My POS
ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Παραλαβή από το κατάστημα, αποστολή με courier
GPDR
Καθορισμός Πολιτικής Απορρήτου & Προσωπικών δεδομένων.

Καθορισμός Όρων Χρήσης του Eshop από τους επισκέπτες  (συμπεριλαμβάνεται και η χρήση των cookies)
ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Δημιουργία Κειμένων που εξηγούν στον πελάτη τη γενική λειτουργία του καταστήματος. Π.χ  “
Τρόποι Πληρωμής” , “Έξοδα Αποστολής”, “Επιστροφές”, “Ακύρωση Παραγγελίας” κλπ.

Σημαντική Παρατήρηση: Το κόστος κατασκευής, φιλοξενίας και τεχνικής συντήρησης ενός Eshop είναι πολύ μικρό σε σχέση με το κόστος διαφήμισης και προώθησης. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να προχωρήσετε στη κατασκευή ενός Eshop αν δεν διαθέτετε το ανάλογο μηνιαίο διαφημιστικό budget, για προώθηση στα Social Media, σε διαφημίσεις στη Google και πρόσθετες εφαρμογές στο κατάστημά σας που θα σας αυξήσουν το πελατολόγιο και τις πωλήσεις. 

Όλα αυτά τα εξηγούμε αναλυτικά στον Οδηγό Προώθησης Eshop.