Φάκελος eshop: Έτοιμη Πλατφόρμα vs Open Source

Εισαγωγή Προϊόντων στο Eshop

Alex Heliopoulos

Website Designer & Full Stack Developer

3 Σεπτεμβρίου, 2022

Τη κατασκευή του eshop, ακολουθεί η εισαγωγή των δεδομένων στο κατάστημα, δηλαδή τα προϊόντα προς πώληση.  Την εισαγωγή των προϊόντων μπορεί να αναλάβει ο  Web Designer. Εναλλακτικά μπορεί να εκπαιδεύσει τον πελάτη ώστε να τα εισάγει αυτός.

Η εισαγωγή των προϊόντων στη πλατφόρμα του Eshop ( αλλιώς Data Entry προϊόντων) είναι μια χρονοβόρα διαδικασία.  Για να εισαχθούν τα προϊόντα μαζικά στο σύστημα απαιτείται η καταχώρησή τους σε ένα αρχείο CSV.  Αυτό το αρχείο περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες των προϊόντων σας που θα καταχωρηθούν στο κατάστημα:

– Τίτλος προϊόντος
– Περιγραφή προϊόντος
– Κατηγορία προϊόντος
– Σχετικές εικόνες
– Τιμή
– Βάρος
– λοιπά στοιχεία

Αν το Eshop σας είναι δίγλωσσο (πχ Ελληνικά και Αγγλικά ) , τότε θα πρέπει, για κάθε προϊόν να προμηθεύεσετε τον Web Designer με τις παραπάνω πληροφορίες και στις δύο γλώσσες.

Θα πρέπει να συγκεντρώσετε τα παραπάνω στοιχεία και να τα δώσετε στον Web Designer ώστε  να δημιουργήσει τις κατηγορίες στο σύστημα, να προσαρμόσει το αρχείο CSV και να το μεταφορτώσει στο κατάστημα. Θα πρέπει λοιπόν να μεριμνήσετε για τα παρακάτω:

 

1) Κατηγοριοποίηση Προϊόντων
Χωρίστε τα προϊόντα σε κατηγορίες και υποκατηγορίες. Είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε, διότι αυτό θα επηρεάσει την εμφάνιση των προϊόντων σας στις μηχανές αναζήτησης ( Google κλπ.). Η εμπειρία σας από τη καθημερινή επαφή με τον πελάτη και η μελέτη του ανταγωνισμού θα σας δείξει τον δρόμο.

 

2) Φωτογραφίες
Όλα τα προϊόντα πρέπει να φωτογραφηθούν, κατά προτίμηση σε τετράγωνες διαστάσεις. Οι όμορφες φωτογραφίες φέρνουν καλές πωλήσεις στο διαδίκτυο. Εμπιστευθείτε έναν επαγγελματία φωτογράφο ο οποίος θα κάνει τη διαφορά στο οπτικό αποτέλεσμα του καταστήματός σας. Αν έχετε προμηθευτές μπορείτε να πάρετε έτοιμες φωτογραφίες από αυτούς.

Εκτός απο τις διαστάσεις σημαντικό ρόλο παίζει και το όνομα των αρχείων των φωτογραφιών. Ιδανικά θα πρέπει να περιέχουν τον τίτλο του προϊόντος ( πχ. Samsung_galaxy_A5_2017.jpg)

 

3) Κείμενα Προϊόντων
Στο Eshop σας, κάθε προϊόν θα έχει τη δική του ξεχωριστή σελίδα με φωτογραφίες και κείμενο που θα περιγράφει τα χαρακτηριστικά του. Αυτό το κείμενο πρέπει να περιέχει λέξεις κλειδιά με τις οποίες ο χρήστης αναζητά το προϊόν στις διάφορες μηχανές αναζήτησης (το λεγόμενο SEO). Αυτά τα κείμενα πρέπει να τα ετοιμάσετε και να τα δώσετε στον Web Designer (μαζί με τις φωτογραφίες) ώστε να τα καταχωρήσει στο Eshop σας.

 

4) Λοιπές Πληροφορίες
όπως τιμή προϊόντος, βάρος, χρώματα κλπ.

Ο χρόνος προετοιμασίας του αρχείου CSV εξαρτάται από το αν έχετε αυτές τις πληροφορίες έτοιμες ή αν πρέπει να τις συγκεντρώσετε από τους προμηθευτές σας.  Επίσης εξαρτάται από το αν το Eshop σας είναι μονογλωσσικό ή θα εμφανίζεται σε πολλές γλώσσες.

Σε κάθε περίπτωση, ο κατασκευαστής, μόλις σας παραδώσει το Eshop,  θα σας εκπαιδεύσει στο πως να διαχειρίζεστε αυτό και τα προϊόντα του (ακόμη και αν του ζητήσετε να κάνει το data entry των προϊόντων μόνος του) . Είναι σημαντικό να μάθετε να διαχειρίζεστε τα προϊόντα μόνοι σας διότι θα προβαίνετε σε συχνές αλλαγές, κάθε φορά που έχετε εκπτώσεις, προσφορές, θα προσθέτετε ή θα διαγράφετε προϊόντα κλπ.

Η εκπαίδευση θα περιλαμβάνει και τη χρήση του διαχειριστικού συστήματος για την εισαγωγή και επεξεργασία των προϊόντων χωρίς τη χρήση αρχείου CSV. Αυτό προτιμάται σε περιπτώσεις που θέλουμε να προβούμε σε αλλαγές/προσθήκες πολύ μικρού αριθμού προϊόντων.

 

5) SEO Προϊόντων.
Όταν τα προϊόντα εισάγονται στο σύστημα, θα πρέπει να προβάλλονται με τέτοιο τρόπο που να βελτιώνει την εμφάνισή τους και τη κατάταξή τους στις μηχανές αναζήτησης.  Για να συμβεί αυτό πρέπει να προβούμε σε σχετικές ενέργειες (το λεγόμενο on-page SEO).  Αυτές οι τεχνικές πρέπει να γίνουν σε κάθε προϊόν και σε κάθε γλώσσα ξεχωριστά.

 

Κόστος εισαγωγής προϊόντων στο eshop

Ενδεικτική τιμή για εισαγωγή 100 προϊόντων σε 2 γλώσσες και προγραμματισμός του SEO για κάθε προϊόν:  335€.

Σχετικά άρθρα…

Οδηγός προώθησης eshop

Οδηγός προώθησης eshop

Η προώθηση ενός Eshop χωρίζεται σε τέσσερις μεγάλες ενότητες: 1) Διαφημίσεις 2) Πρόσθετες Εφαρμογές 3) Search Engine...