Φάκελος eshop: Έτοιμη Πλατφόρμα vs Open Source

Προσθήκη εφαρμογών στο Eshop σας

Alex Heliopoulos

Website Designer & Full Stack Developer

3 Σεπτεμβρίου, 2022

Όταν κατασκευάζουμε ένα Eshop με το Woocommerce, έχουμε μια πλατφόρμα με τις βασικές λειτουργίες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.  Το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: Μπορούμε να προσθέσουμε επιπλέον λειτουργίες;

Η απάντηση είναι καταφατικά ΝΑΙ. Ένα Eshop που δημιουργείται στο Woocommerce μπορεί να αποκτήσει πρόσθετες λειτουργίες μέσω εγκατάστασης επιπλέον εφαρμογών – όπως ακριβώς συμβαίνει και στα κινητά τηλέφωνα.

Συγκεκριμένα,  σήμερα κυκλοφορούν πάνω από 56.000 διαθέσιμες εφαρμογές που μπορείτε να ενεργοποιήσετε στο κατάστημά σας ώστε να του δώσετε πρόσθετες λειτουργίες.
Μερικές ενδεικτικές πρόσθετες λειτουργίες είναι οι παρακάτω:

  • Πρόγραμμα συνεργατών (Affliniate Links).
  • Καμπάνιες email προς πελάτες
  • Σύνδεση καταστήματος με Social Media
  • Σύνδεση καταστήματος με Skroutz και Best Price
  • Εγγραφή στο κατάστημα με Social Media λογαριασμούς
  • Συλλογή Πόντων
  • Εκπτωτικά urls
  • Αυτοματοποίηση μηνυμάτων προς πελάτες
  • Live Chat

 

Οι περισσότερες  εφαρμογές που προσθέτουν λειτουργίες στο κατάστημά σας, κυκλοφορούν συνήθως σε 2 εκδόσεις:

Α) Τη δωρεάν έκδοση που προσφέρει τη λειτουργία που ζητάτε με περιορισμένες ρυθμίσεις.
Β) Την έκδοση PRO που σας δίνει τη δυνατότητα για περισσότερες ρυθμίσεις ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Επίσης, κάποιες εφαρμογές είναι Premium, που σημαίνει ότι δεν διατίθονται δωρεάν.
Οι εφαρμογές Pro και Premium κοστίζουν από 50-200€ ανά έτος.

Όλες  οι εφαρμογές, δωρεάν, Pro ή Premium, δημιουργούνται από διάφορες εταιρίες.
Μια από αυτές είναι η WooCommerce. Μπορείτε να επισκεφθείτε  το App Store του Woo Commerce για να δείτε τις διαθέσιμες εφαρμογές.

Όταν ο πελάτης ζητήσει από τον Web Designer μια πρόσθετη λειτουργία για το κατάστημά του, αυτός θα πραγματοποιήσει μια έρευνα αγοράς.
Ύστερα απο δοκιμές και έλεγχο, θα εγκαταστήσει τη καλύτερη εφαρμογή στο κατάστημα του πελάτη του.

Σχετικά άρθρα…

Οδηγός προώθησης eshop

Οδηγός προώθησης eshop

Η προώθηση ενός Eshop χωρίζεται σε τέσσερις μεγάλες ενότητες: 1) Διαφημίσεις 2) Πρόσθετες Εφαρμογές 3) Search Engine...

Εισαγωγή Προϊόντων στο Eshop

Εισαγωγή Προϊόντων στο Eshop

Τη κατασκευή του eshop, ακολουθεί η εισαγωγή των δεδομένων στο κατάστημα, δηλαδή τα προϊόντα προς πώληση.  Την...