Πως λειτουργούν τα Google Ads

Alex Heliopoulos

Website Designer & Full Stack Developer

26 Μαΐου, 2021

Ένας υποψήφιος πελάτης όταν θέλει να αναζητήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο διαδίκτυο, θα ξεκινήσει με μια αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Μερικά παραδείγματα αναζητήσεων είναι τα παρακάτω:

«Λογιστικό Γραφείο Αθήνα»
« Κλειδαράς  Καλλιθέα»
«Φροντιστήριο νέα Ιωνία»
«κόστος κατασκευής Eshop»

 

H Google θα εμφανίσει κάποια αποτελέσματα αναζήτησης τα οποία χωρίζονται σε 3 κύριες κατηγορίες:

α) Διαφημίσεις Google

β) Google My Business Listings

 γ) Οργανικά Αποτελέσματα

 

Οι διαφημίσεις φαίνονται με τη μορφή που βλέπετε στη παρακάτω εικόνα.  Στη μηχανή αναζήτησης πληκτρολογήσαμε τη φράση  “Λογιστικό Γραφείο Αθήνα”. Τα πρώτα τέσσερα αποτελέσματα είναι διαφημίσεις Google. Έχουν δίπλα την ένδειξη “ads”.

 

Στη συνέχεια βλέπουμε τα Google MyBusiness Listings. Είναι επιχειρήσεις που έχουν καταχωρηθεί στο Google Maps. Στην αρχή βλέπουμε ένα χάρτη και μερικές επιχειρήσεις που έχουν καταχωρηθεί μέσω του Google My Business.

 

 

 

Ο χρήστης μπορεί να πατήσει πάνω στον χάρτη και να μεταβεί στο Google Maps. Εκεί μπορεί να δει περισσότερες πληροφορίες για την επιχείρηση και να μεταβεί στο website της, η να λάβει οδηγίες πλοήγησης προς την φυσική έδρα της.

 

Πιο κάτω από τα Listings βλέπουμε τα οργανικά αποτελέσματα. Είναι αποτελέσματα που βγαίνουν στον χρήστη, χωρίς κάποια διαφήμιση. Η σειρά των αποτελεσμάτων εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες (πόσο παλιός είναι ο ιστότοπος, πόσο συχνά ανανεώνεται το περιεχόμενό του κλπ). Όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, είτε πρόκειται για διαφημίσεις, είτε οργανικά, είτε Listings, καταλήγουν σε έναν ιστότοπο.

Επομένως οι διαφημίσεις Google θα πρέπει να καταλήγουν σε μια ιστοσελίδα ενός ιστοτόπου ώστε ο υποψήφιος πελάτης:

– να μάθει περισσότερα για εσάς και τις υπηρεσίες σας
– να συμπληρώσει μια φόρμα με τα στοιχεία του
– να σας αποστείλει ένα μήνυμα

Σχετικά άρθρα…

Οδηγός προώθησης eshop

Οδηγός προώθησης eshop

Η προώθηση ενός Eshop χωρίζεται σε τέσσερις μεγάλες ενότητες: 1) Διαφημίσεις 2) Πρόσθετες Εφαρμογές 3) Search Engine...