Κατασκευή Eshop: Γιατί φέτος;

Φάκελος eshop: Έτοιμη Πλατφόρμα vs Open Source

Διότι αποτελεί τεράστια ευκαιρία.

Η κατασκευή Eshop, η συντήρηση και η προώθησή του, είναι ένα υπολογίσιμο κόστος για κάθε επιχείρηση. Το πρόγραμμα επιδότησης κατασκευής νέου Eshop, μέσω του ΕΣΠΑ, έρχεται να καλύψει αυτό το κόστος και να μειώσει το επιχειρηματικό ρίσκο.

Αυτή τη στιγμή μόνο το 5-10% των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου πωλούν τα προϊόντα τους μέσω Eshop. Αυτές οι επιχειρήσεις έχουν επωφεληθεί τα μέγιστα από την πανδημία και τις νέες τάσεις του αγοραστικού κοινού. Κάποιες, από την αρχή της πανδημίας, έχουν καταγράψει ακόμη και 400% αύξηση του τζίρου τους.
Το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, αν απορροφηθεί στο 100% θα εξοπλίσει με Eshop περίπου 16.000 επιχειρήσεις. Ακόμη και αν συμβεί αυτό, θα συνεχίσουν να υπάρχουν 150.000 επιχειρήσεις στο λιανεμπόριο που θα εξακολουθούν να μη διαθέτουν τα προϊόντα τους ψηφιακά.

Αυτό σημαίνει πως όσοι καταφέρετε να δημιουργήσετε Eshop για την επιχείρησή σας, μέσα στο 2021, θα ανήκετε στο 10-20% των επιχειρήσεων του κλάδου σας που θα προσφέρει αυτή την υπηρεσία. Θα βρίσκεστε ένα τεράστιο βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας και θα μπορέσετε να εξασφαλίσετε τη βιωσιμότητα της επιχείρησής σας για αρκετό καιρό.

 

Διότι αυξάνει τον τζίρο σας.

Η κατασκευή Eshop σημαίνει, αύξηση της πελατείας. Αύξηση της πελατείας σημαίνει αύξηση τζίρου, αύξηση κερδών και περισσότερες επιλογές στη διαφήμιση και προώθηση της επιχείρησής σας. Όταν έχετε ένα Eshop δεν απευθύνεστε πλέον στη γειτονιά σας, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Και όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, θα υπάρξει κοινό που θα ενδιαφερθεί για τα προϊόντα σας από περιοχές που ούτε καν είχατε φανταστεί.

Ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα σημαίνει επίσης άμεση διαφήμιση και άμεση πώληση. Όταν διαθέτετε Εshop, μπορείτε να το προωθείτε στο διαδίκτυο με διαφημίσεις στα Social Media και με Google Ads ώστε να τραβάτε τη προσοχή του αγοραστικού κοινού και να δημιουργείτε πωλήσεις. Ο καταναλωτής βλέπει τις διαφημίσεις σας, επισκέπτεται το Eshop σας, διαβάζει τις πολύ καλές κριτικές από προηγούμενους πελάτες σας, και απευθείας νιώθει την ασφάλεια να προχωρήσει στην αγορά που τον ενδιαφέρει.

 

Διότι έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές συνήθειες.

Συγκεκριμένα, στην εποχή μας έχουν εμφανιστεί 3 νέες αγοραστικές τάσεις.

Α) Ο Καταναλωτής μπορεί να επισκεφθεί ένα κατάστημα, να δοκιμάσει το προϊόν (πχ. Ρούχα, παπούτσια κλπ) αλλά να το αγοράσει τελικά από το διαδίκτυο ψάχνοντας για χαμηλότερη τιμή και καλύτερες συνδιαστικές προσφορές.

Β) Ο καταναλωτής αγοράζει ολοένα και περισσότερα προϊόντα χωρίς να επισκεφθεί ένα κατάστημα. Ως άνθρωποι, έχουμε τη φυσική τάση να αναζητούμε την ευκολία σε όλες τις δραστηριότητές μας. Και πολλές φορές είναι μεγάλη ευκολία το να μπορείς να παραγγείλεις ένα προϊόν χωρίς να χρειαστεί να βγεις από το σπίτι σου. Οι επιχειρηματίες του λιανεμπορίου που δίνουν αυτή τη δυνατότητα στους πελάτες τους θα συνεχίσουν να επωφελούνται τα μέγιστα.

Γ) Ο καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος και πιο απαιτητικός. Ολοένα και περισσότερος κόσμος στη φάση που προηγείται της αγοράς, αναζητεί πληροφορίες στο διαδίκτυο, συγκρίνει τιμές πώλησης σε διάφορα Eshop, ελέγχει κριτικές πελατών, βλέπει διαφημίσεις. Είναι πολύ θετικό να μπορείτε να προσφέρετε αυτές τις πληροφορίες στο διαδίκτυο ώστε ο πελάτης να μαθαίνει και για τη δική σας επιχείρηση.

 

«Διαθέτω φυσικό κατάστημα, αλλά δεν έχω τον χρόνο να διαχειρίζομαι και τις παραγγελίες του Εshop»

Αν είσαστε μικρή επιχείρηση, ειδικά στην επαρχία, πάντα θα μπορείτε να βρίσκετε χρόνο ανάμεσα στο ωράριό σας, ώστε να διαχειρίζεστε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σας. Αυτό που απαιτείται είναι να σας εκπαιδεύσει ο κατασκευαστής του Εshop σας στη χρήση του ώστε να μπορείτε σε κενά διαστήματα, να το λειτουργείτε.

Ακόμη και αν δεν μπορείτε να διεκπεραιώσετε μια παραγγελία τη στιγμή που δημιουργείται, μην γίνετε αυστηροί με τον εαυτό σας. Να θυμάστε ότι η κατασκευή Eshop είναι win-win σενάριο. Είτε θα έχετε λίγες παραγγελίες, που θα μπορείτε να διαχειριστείτε μόνοι σας στον ελεύθερο χρόνο σας, είτε θα έχετε πολλές, οπότε θα προσλάβετε προσωπικό να τις διεκπεραιώνει για εσάς.

Το πιο σημαντικό σε ένα Eshop είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Αν παρατηρήσετε, οι περισσότερες θετικές κριτικές ικανοποιημένων πελατών περιέχουν τη φράση «άψογη εξυπηρέτηση». Πολλοί χρήστες αγοράζουν από Eshop με υψηλή βαθμολογία, ακόμη και αυτά πωλούν το προϊόν λίγο ακριβότερα από ανταγωνιστές, η το παραδίδουν μια ημέρα αργότερα. Η σωστή εξυπηρέτηση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη πώληση είναι πολλές φορές πιο σημαντικά από τη τιμή ενός προϊόντος ή την ημερομηνία παράδοσής του.

 

Είναι εγγυημένη η επιτυχία της επιχείρησής μου αν ανοίξω ένα Eshop;

Τίποτε δεν είναι εγγυημένο στο επιχειρούν. Όμως, η απόκτηση ενός Eshop, με τα σημερινά δεδομένα, σας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσετε τα κέρδη σας. Τα πάντα εξαρτώνται τελικά από εσάς. Αν καταφέρετε να το δουλέψετε σωστά, θα αποκομίσετε μεγάλα οικονομικά οφέλη και θα ξεφύγετε από την αβεβαιότητα που δημιουργεί η τεχνολογική επανάσταση και η πανδημία.