Γιατί το Marketing είναι όπως το Flirting

Alex Heliopoulos

Website Designer & Full Stack Developer

16 Οκτωβρίου, 2017

Oι άνθρωποι  αναζητούμε να ικανοποιήσουμε περίπου τις ίδιες ανάγκες.  Δεν έχει σημασία αν έχουμε γεννηθεί πλούσιοι ή φτωχοί, αν μεγαλώσαμε στην επαρχία ή στη πόλη, αν  ζούμε στην Ευρώπη ή την Αμερική. Όπου και να είμαστε, όπως και να είμαστε, όλοι μας  έχουμε ανάγκη  για υγεία, αγάπη, κοινωνικοποίηση, φιλία, χρήματα, φαγητό, αναγνώριση κλπ.

Αυτό που μας ξεχωρίζει ως οντότητες είναι  ο τρόπος με τον οποίο προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε αυτές τις ανάγκες.  Με το δικό μας ξεχωριστό τρόπο συναναστρεφόμαστε, εργαζόμαστε, περνούμε τον ελεύθερο χρόνο μας. Η δράση μας αναδεικνύει τον τρόπο, με τον οποίο εμείς επιλέγουμε να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας. Επομένως ο τρόπος είναι η ταυτότητά μας.

Το ίδιο γίνεται και στο φλερτ. Δεν υπάρχουν δύο άτομα στον κόσμο που να φλερτάρουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Ο καθένας έχει τη δική του προσέγγιση.  Όταν θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή του άλλου φύλου, χρησιμοποιούμε την εικόνα που περνάμε προς αυτό. Πριν το πρώτο ραντεβού προσέχουμε πως θα ντυθούμε. Δοκιμάζουμε στον καθρέφτη ρούχα, παπούτσια και χτενίσματα. Προσέχουμε τη  συμπεριφορά μας, τα θέματα συζήτησης που θα θίξουμε και εκείνα που θα αποφύγουμε. Φροντίζουμε να δείχνουμε ειλικρινές ενδιαφέρον για τον απέναντι και μιλάμε για πράγματα που ενδιαφέρουν και τους δύο. Παρατηρούμε τη χημεία που υπάρχει μεταξύ μας και χρησιμοποιούμε το feedback για να καταλάβουμε αν πρέπει να προχωρήσουμε ή να αποχωρήσουμε.

Και  ασχολούμαστε  με αυτά τα «λίγα» μόνο  εάν είμαστε «ψημένοι» στο παιχνίδι. Αυτό προϋποθέτει να έχουμε συσσωρεύσει εμπειρία από το παρελθόν, να έχουμε γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό μας, να έχουμε κατανοήσει το αντίθετο φύλο και  έχουμε να ξεχωρίσει  τον τύπο που μας ταιριάζει.  Διότι αν δεν έχουμε «ψηθεί»,  θα πρέπει να ασχοληθούμε και με αυτά, κάτι που απαιτεί πολύ χρόνο και αρκετή δουλειά.

Όταν σχεδιάζουμε μια στρατηγική marketing, ξεκινάμε από το «γνώθι σαυτόν». Στη συνέχεια μελετούμε το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Αναλύουμε το αγοραστικό κοινό και  διακρίνουμε την ομάδα  που θα στοχεύσουμε. Επιλέγουμε το μήνυμα με το οποίο θα απευθυνθούμε σε αυτό. Τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσουμε για να προβληθούμε είναι γνωστά και συγκεκριμένα.  Οι διαφημίσεις, τα άρθρα και οι φωτογραφίες μας θα προβληθούν στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο, στο ραδιόφωνο.   Το μήνυμά μας, θα προβληθεί μέσα από αυτά κανάλια, μαζί με τα υπόλοιπα μηνύματα. Το θέμα είναι ποιο μήνυμα θα καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού και να πείσει. Και αυτό εξαρτάται από τον τρόπο, ο οποίος είναι μοναδικός  για κάθε εταιρία και κάθε προϊόν.

Για αυτό και το marketing είναι όπως το flirting. Είναι συναρπαστικό διότι έχει συγκεκριμένη στρατηγική, αλλά απεριόριστους τρόπους έκφρασης.

 

 

 

Σχετικά άρθρα…

Οδηγός προώθησης eshop

Οδηγός προώθησης eshop

Η προώθηση ενός Eshop χωρίζεται σε τέσσερις μεγάλες ενότητες: 1) Διαφημίσεις 2) Πρόσθετες Εφαρμογές 3) Search Engine...