Αν αποφασίσετε να ασχοληθείτε σοβαρά με το Internet Marketing για να προωθήσετε την εταιρία σας στο διαδίκτυο, θα ανακαλύψετε ότι υπάρχει μια πληθώρα τεχνολογικών εργαλείων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό.
Αυτά τα εργαλεία έχουν κοινό στόχο: να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών, να τους υπενθυμίσουν την παρουσία μας και να τους παροτρύνουν προς κάποια επιθυμητή ενέργεια (π.χ αγορά στο e-shop, επικοινωνία με την επιχείρηση κλπ).
Υπάρχει όμως ένα εργαλείο, όχι και τόσο καινούργιο, που πάντα κάνει τη διαφορά, αν αξιοποιηθεί σωστά. Αυτό είναι η κειμενογραφία, ή αλλιώς το Blog. Η κειμενογραφία, είναι πολύ πιο απαιτητική από άλλα εργαλεία, αλλά προσφέρει και μοναδικά οφέλη: Έχει πολύ μεγαλύτερο βαθμό διεισδυτικότητας, δημιουργεί ισχυρότερους δεσμούς μεταξύ εταιρίας και πελατών, ενισχύει το δημόσιο προφίλ της και ταυτόχρονα αναδεικνύει τον αρθρογράφο.
Ας δούμε λίγο τη μεγάλη εικόνα. Το 61% των χρηστών παγκοσμίως, κάνουν την προσωπική τους έρευνα στο διαδίκτυο, πριν προβούν σε αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Εκεί αναζητούν περιεχόμενο που να απαντά στις απορίες τους. Τι καλύτερο λοιπόν από το να βρουν περιεχόμενο, που προέρχεται από την ίδια την εταιρία και τους βοηθά να ξεκαθαρίσουν μέσα τους, την αγορά που επιθυμούν να κάνουν!
Γιατί αυτό είναι σημαντικό; Διότι, καταρχήν, το περιεχόμενο που προέρχεται από την ίδια την εταιρία, είναι αξιόπιστο. Επιπλέον εξοικονομεί αρκετό χρόνο και ανθρώπινο δυναμικό, τόσο για τους χρήστες όσο και για τις εταιρίες.
Σκεφθείτε για παράδειγμα, ότι έχετε αποφασίσει να αγοράσετε ένα στρώμα ύπνου. Το στρώμα είναι κάτι που αγοράζουμε κάθε 10-15 περίπου χρόνια. Πολλοί από εμάς, αλλάζουμε στρώμα πιο αργά και από αυτοκίνητο. Όταν έρθει η ώρα της αγοράς νέου στρώματος, το πιο πιθανόν είναι να μην γνωρίζουμε τι στρώμα πρέπει να πάρουμε. Πόσα εκατοστά πάχους πρέπει να έχει; Nα είναι με ελατήρια, ή στρώμα αφρού; Αν επιλέξουμε στρώμα με ελατήρια, να είναι Bonnell ή Pocketed; Aν επιλέξουμε στρώμα αφρού να πάρουμε Memory Foam ή Latex; Πρέπει να πάρουμε σκληρό, μαλακό η κάτι ενδιάμεσο; Να είναι ανατομικό ή ορθοπεδικό; Σκεφθείτε λοιπόν το χρόνο που απαιτείται να ξοδέψουμε αν δεν βρούμε κάτι στο διαδίκτυο, ή διαβάσουμε κάτι από κάποιον άγνωστο που απλώς εκφράζει μια προσωπική άποψη, χωρίς να δουλεύει σε μια εταιρία εμπορίας στρωμάτων ύπνου.
Προφανώς οι περισσότεροι δεν θα σκεφθούμε αυτές τις απορίες όταν αποφασίσουμε να ξεκινήσουμε μια έρευνα για την αγορά στρώματος. Επειδή όμως οι απορίες αυτές λογικά θα δημιουργηθούν κατά την πορεία της αναζήτησης, μια εταιρία που έχει φροντίσει να έχει το κατάλληλο περιεχόμενο αναρτημένο στην ιστοσελίδα της, θα κερδίσει τις εντυπώσεις στο μυαλό μας.
Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να έχει διάφορες μορφές, αλλά συνήθως έχει την μορφή κειμένου. Το κείμενο θα είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα της εταιρίας και μπορεί να γίνει γνωστό στους χρήστες, είτε επειδή τους εμφανίστηκε στα αποτελέσματα μετά από μια αναζήτηση, είτε επειδή το βρήκαν τυχαία στα Social Media.
Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος της κειμενογραφίας, ως το πιο δυνατό εργαλείο marketing για τις εταιρίες που προωθούν τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο. Το κείμενο που θα βρει ο χρήστης στο διαδίκτυο, εξοικονομεί χρόνο, δημιουργεί θετική πρώτη εντύπωση, ισχυροποιεί το προφίλ της εταιρίας, δημιουργεί εμπιστοσύνη και παροτρύνει τον χρήστη να επισκεφθεί τη ιστοσελίδα της και να προβεί σε άλλες ενέργειες (αγορά, εγγραφή σε newsletter κλπ). Με άλλα λόγια το κείμενο, κάνει για λογαριασμό της εταιρίας, πώληση!
Είναι σημαντικό για την κάθε εταιρία να αρθρογραφεί περιοδικά στο δικό της Blog ώστε να πληροφορεί το κοινό σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά, να παρέχει χρήσιμες συμβουλές και να βοηθά τους χρήστες του διαδικτύου να επιλέξουν το κατάλληλο προϊόν. Ο χρόνος και τα χρήματα που επενδύονται προς την κειμενογραφία ως στρατηγικό Internet Marketing εργαλείο, αποφέρει μεγάλα και διαρκή οφέλη.
Ως προς αυτό, μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι!




