Είναι γνωστό οτι ακόμη και στις μέρες μας, το “Word of Mouth”, είναι το ισχυρότερο κριτήριο που θα λάβει κάποιος υπόψη του πριν επισκεφθεί το ιατρείο σας. Αυτό είναι λογικό αφού η σύσταση κάποιου ευχαριστημένου πελάτη σας στον κύκλο των επαφών του, δημιουργεί σε αυτούς εμπιστοσύνη ως προς τις υπηρεσίες σας.
Με την έλευση του διαδικτύου όμως, έχει δημιουργηθεί μια νέα τάση: Σύμφωνα με έρευνες στο εξωτερικό όλο και περισσότεροι ερευνούν το διαδίκτυο προκειμένου να αναζητήσουν μια θεραπεία για ένα προσωπικό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζουν, ενώ τα αποτελέσματα αναζήτησης επηρεάζουν το 47% αυτών στην τελική τους απόφαση!
Η τάση αυτή θα είναι αυξητική στα αμέσως επόμενα χρόνια. Οι καταναλωτές προσπαθούν να ενημερωθούν όσο περισσότερο μπορούν για προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα απο το διαδίκτυο, πριν αποφασίσουν να επιλέξουν σε ποιό κατάστημα ή σε ποιόν επαγγελματία θα απευθυνθούν.
Επομένως, αν επιθυμείτε να αυξήσετε την πελατεία σας, είναι χρήσιμο, να δημιουργείτε στους χρήστες του διαδίκτυου (οι οποίοι δεν σας γνωρίζουν), μια εμπιστοσύνη ανάλογη με αυτή που σας δείχνουν όσοι έρχονται συστημένοι από τους υπάρχοντες πελάτες σας.
Αυτό το εξασφαλίζετε με την χρήση κατάλληλων εργαλείων προβολής και προώθησης, τα οποία ομαδοποιούνται γύρω από τρεις κατηγορίες: 1) Την Ιστοσελίδα 2) τα Κοινωνικά Δίκτυα 3) τη Διαφήμιση.
Η επαγγελματική ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι άρτια σχεδιασμένη, καλαίσθητη, με στοιχεία για το προφίλ σας, τις υπηρεσίες που προσφέρετε, μαρτυρίες πελατών σας, ενημερωτική αρθρογραφία και στοιχεία επικοινωνίας. Ο σχεδιασμός και το περιεχόμενο της ειναι σημαντικά χαρακτηριστικά τα οποία θα επηρεάσουν έναν επισκέπτη στην απόφασή του να σας επιλέξει ή να σας αγνοήσει.
Στα Κοινωνικά Δίκτυα θα πρέπει να διαχειρίζεστε λογαριασμούς προκειμένου να επεκτείνετε την αναγνωρισιμότητά σας στους χρήστες τους και να διατηρείτε μια επαφή μαζί τους ώστε να τους ενημερώνετε με ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις γύρω απο τις υπηρεσίες σας, τις οποίες μπορούν να μοιράσουν στις δικές τους επαφές.
Τέλος, η διαφήμιση στο διαδίκτυο σας βοηθά να επεκτείνετε την αναγνωρισιμότητά σας στις μηχανές αναζήτησης ώστε να σας ανακαλύπτουν οι χρήστες που αναζητούν τις υπηρεσίες σας όπως επίσης και να επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας εκείνοι που περιηγήθηκαν αλλά, για κάποιο λόγο, δεν προχώρησαν σε επικοινωνία μαζί σας.
Χρησιμοποιώντας λοιπόν κατάλληλες τεχνικές marketing στο διαδίκτυο, μπορείτε να απευθύνεστε σε περισσότερο κοινό και να αυξήσετε την πελατεία σας.




