"Say Cheese: Δια-τύρι-σε την υγεία σου"!

Το Athens Cheese and Food Festival  είναι ένα φεστιβάλ διατροφής που πραγματοποιήθηκε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας τον Οκτώβριο του 2016. Ήταν το πρώτο φεστιβάλ με αυτή την ονομασία.  Ήταν η συγχώνευση του Agroquality Festival και του 5oυ Φεστιβάλ Γάλακτος και τυριού, δυο εκθέσεις που διοργανώνονταν ετησίως από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Στρατηγικού Σχεδιασμού.

Ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου, ανέλαβε το re-branding της Έκθεσης και μας εμπιστεύθηκε για την Online προώθηση του Festival. Στόχος μας ήταν να σχεδιάσουμε ένα Website και να δημιουργήσουμε διαφημίσεις οι οποίες θα στόχευαν

α) Σε άτομα 25-50 ετών, οικογενειάρχες και κυρίως γυναίκες.

β) Σε singles και ζευγάρια, 25-45 ετών, με κάποια οικονομική επιφάνεια που ασχολούνται πολύ με το healthy lifestyle, τον αθλητισμό, τη μαγειρική, το κρασί κλπ.

Ο πελάτης προώθησε το φεστιβάλ τόσο στη τηλεόραση όσο και στο ραδιόφωνο. Εμείς το προωθήσαμε στο διαδίκτυο με διαφημίσεις στο Facebook. Παράλληλα χρησιμοποιήσαμε και influencers, οι οποίοι μίλησαν για το φεστιβάλ στους δικούς τους φίλους. Τέλος, για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον του κοινού τρέξαμε και διαγωνισμούς με έπαθλα προϊόντα της Έκθεσης.

Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ βρεθήκαμε στον χώρο της Έκθεσης και μετρήσαμε την προσέλευση του κοινού. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 42% των επισκεπτών, έμαθε για το φεστιβάλ μέσα από τις καμπάνιες που τρέξαμε στο Facebook.

Crisis Management alert: Κρεατοφάγοι vs Vegans

Εκτός από τον σχεδιασμό του ιστοτόπου και τις διαφημίσεις, η RockMedia ανέλαβε και την διαχείριση της Facebook σελίδας του Athens Cheese and Food Festival για το διάστημα που προηγήθηκε της έκθεσης και τις δύο εβδομάδες που ακολούθησαν.

Στο Facebook Event ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση ανάμεσα σε Vegans που αναθεμάτιζαν το Φεστιβάλ και σε κρεατοφάγους που το υποστήριζαν. Είχαμε προβλέψει ότι υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να συμβεί αυτό το ενδεχόμενο, καθώς το event είχε αποκτήσει αρκετή δημοσιότητα στο διαδίκτυο. Παρακολουθούσαμε τη συζήτηση,η οποία ήταν αρκετά τεταμένη. Είχαμε ετοιμάσει μια απάντηση που θα εξομάλυνε τα πνεύματα, στη περίπτωση που κάποιος σχολιαστής ρωτούσε την άποψή μας. Τελικά δεν χρειάστηκε να παρέμβουμε στη συζήτηση, κάτι που αποδείχθηκε ως η καλύτερη επιλογή.

 

 

ΠελάτηςΓιώργος Παπατριανταφύλου
ΣχεδίασηWebsite design
ΠροώθησηFacebook Event Management
ΔιαφήμισηFacebook Ads
Σύνδεσμοςcheesefoodfest.gr

Δείτε το επόμενο

Debrief