Κατασκευή Eshop

Η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ( Eshop ) είναι μια απαιτητική υπόθεση. Ενημερωθείτε για τις απαιτήσεις του έργου, τα κόστη και τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν από τη μεριά του πελάτη. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες διευκρινίσεις.

Ποιές είναι οι βασικές απαιτήσεις κατασκευής Eshop;

Τα βασικά στάδια κατασκευής ενός Eshop είναι τα παρακάτω:
  1. Καταχώριση του domain name  (π.χ  toeshopmou.gr)
  2. Συμφωνία με πάροχο φιλοξενίας και συντήρησης του καταστήματος (Hosting)
  3. Καθορισμός διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  4. Εγκατάσταση της πλατφόρμας του Eshop
  5. Καθορισμός Εικαστικών, γραφιστικών
  6. Σχεδιασμός του Eshop για σταθερούς υπολογιστές και laptops
  7. Σχεδιασμός του Eshop για συσκευές κινητών τηλεφώνων
  8. Σχεδιασμός του Eshop για συσκευές tablet
  9. Σχεδιασμός Κατηγοριών και υποκατηγοριών των προϊόντων
  10. Καθορισμός του κόστους αποστολής των προϊόντων
  11. Επιλογή του Συστήματος Πληρωμών
  12. Συγγραφή νομικών κειμένων (GDPR)

Πως θα καταχωρήσω τα προϊόντα μου στο Eshop μου;

Η εισαγωγή των προϊόντων στη πλατφόρμα του Eshop είναι μια χρονοβόρα υπόθεση, ειδικά αν πρέπει να γίνει σε πολλές γλώσσες. Για να καταχωρηθούν τα προϊόντα σας στη πλατφόρμα του Eshop απαιτούνται τα παρακάτω:

  1. Κατηγοριοποίηση των προϊόντων σας. Χωρίστε τα προϊόντα σε κατηγορίες και υποκατηγορίες. Είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε, διότι αυτό θα επηρεάσει την εμφάνιση των προϊόντων σας στις μηχανές αναζήτησης ( Google κλπ.). Η εμπειρία σας από τη καθημερινή επαφή με τον πελάτη και η μελέτη του ανταγωνισμού θα σας δείξει τον δρόμο.
  2. Επαγγελματική Φωτογράφηση  των προϊόντων, κατά προτίμηση σε τετράγωνες διαστάσεις. Οι όμορφες φωτογραφίες φέρνουν καλές πωλήσεις στο διαδίκτυο. Εμπιστευθείτε έναν επαγγελματία φωτογράφο ο οποίος θα κάνει τη διαφορά στο οπτικό αποτέλεσμα του καταστήματός σας.
  3.  Συνοδευτικά Κείμενα για όλα τα προϊόντα σας. Στο Eshop σας, κάθε προϊόν θα έχει τη δική του ξεχωριστή σελίδα με φωτογραφίες και κείμενο που θα περιγράφει τα χαρακτηριστικά του. Αυτό το κείμενο πρέπει να περιέχει λέξεις κλειδιά με τις οποίες ο χρήστης αναζητά το προϊόν στις διάφορες μηχανές αναζήτησης (το λεγόμενο SEO). Αυτά τα κείμενα πρέπει να τα ετοιμάσετε και να τα δώσετε στον Web Designer (μαζί με τις φωτογραφίες) ώστε να τα καταχωρήσει στο Eshop σας.

Μπορείτε να επιλέξετε να καταχωρήσετε μόνοι σας τα προϊόντα ύστερα απο εκπαίδευση από τον Web Designer ή να αναθέσετε τη καταχώρησή τους σε αυτόν. Η καταχώρηση χρεώνεται ξεχωριστά από το κόστος κατασκευής του Eshop.

Χρειάζεται να διαφημίσω το Eshop μου; Πόσο κοστίζει;

Αν σκέπτεστε να δημιουργήσετε Eshop χωρίς να το διαφημίζετε, ειδικά τους πρώτους μήνες, τότε είναι καλύτερο να μη το δημιουργήσετε καθόλου.  Ένα Eshop χρειάζεται τη διαφήμιση για να γίνει γνωστό τους χρήστες του διαδικτύου. Ξεχωρίστε ένα ποσό το οποίο θα ξοδεύετε σε μηνιαία βάση για Διαφημίσεις στα Social Media ή  στα Google Ads.

 

Google Ads ή Social Media;

Πρόκειται για δυο διαφημιστικά εργαλεία με τελείως διαφορετική προσέγγιση.

Θα επιλέξουμε να διαφημιστούμε στα Social Media, όταν θέλουμε απλώς να ενημερώσουμε τους χρήστες για την ύπαρξη του καταστήματός μας. Αυτές οι διαφημίσεις προβάλλονται στις οθόνες των χρηστών χωρίς οι ίδιοι να έχουν προβεί σε κάποια αναζήτηση. Αυτό το κάνουμε για να αυξήσουμε την αναγνωριστιμότητά μας.

Αν όμως θέλετε να διαφημιστούμε μόνο σε εκείνους τους χρήστες που συνειδητά ψάχνουν τα προϊόντα μας, τότε προτιμούμε τα Google Ads. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στους χρήστες που έκαναν κάποια αναζήτηση στη  Google. (πχ. “κατάστημα ηλεκτρικών ειδών, Καλλιθέα”).

Το ιδανικό είναι να επιλεγούν και τα 2 κανάλια προβολής, για καλύτερο αποτέλεσμα. Οι λεπτομέρειες της online προώθησης θα καθοριστούν από τον προϋπολογισμό και τη στρατηγική marketing που θα ακολουθηθεί.

Πόσο κοστίζει η κατασκευή του Eshop;

Το κόστος κατασκευής του Eshop ξεκινά από 1500€ και ανεβαίνει ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη.

Το κόστος εισαγωγής των προϊόντων στο Eshop καθορίζεται από τον αριθμό των προϊόντων και τον αριθμό των γλωσσών στις οποίες πρέπει να προβληθούν.

Ενδεικτική τιμή για εισαγωγή 100 προϊόντων σε 2 γλώσσες και προγραμματισμός του SEO:  335€.

Για να συνδεθεί το Eshop σας με την αποθήκη του φυσικού καταστήματός σας, απαιτείται η δημιουργία μιας “γέφυρας”. Πρόκεται για ένα πρόγραμμα που συνδέεει τη βάση δεδομένων του Eshop με τη βάση δεδομένων του προγράμματος της αποθήκης, ώστε να ενημερώνονται σωστά τα αποθέματά σας.  Η κατασκευή της γέφυρας ξεκινά από 1000€ και διαμορφώνεται ανάλογα με το πρόγραμμα ERP της αποθήκης σας και τις διαθέσιμες επιλογές στην αγορά.

Πόσο κοστίζει η λειτουργία του Eshop;

Το κόστος λειτουργίας του Eshop αφορά:

  • τη συντήρηση του λογισμικού από τον Web Designer
  • τη φιλοξενία των δεδομένων του Eshop σε ένα Datacenter.

Το κόστος φιλοξενίας του Eshop είναι ετήσιο και ξεκινά από 200€.

Το κόστος συντήρησης του Eshop είναι ετήσιο και ξεκινά από 300€.

Μπορώ να προσθέτω λειτουργίες στο Eshop μου;

Φυσικά. Η ομάδα μας κατασκευάζει τα Eshop στο ανοιχτό λογισμικό του WordPress. Το WordPress μας δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνουμε το Eshop μας με πρόσθετες σελίδες, προϊόντα, ενέργειες marketing κλπ. 

Η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ( Eshop ) είναι μια απαιτητική υπόθεση. Ενημερωθείτε για τις απαιτήσεις του έργου, τα κόστη και τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν από τη μεριά του πελάτη. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες διευκρινίσεις.

Ποιές είναι οι βασικές απαιτήσεις κατασκευής Eshop;

Τα βασικά στάδια κατασκευής ενός Eshop είναι τα παρακάτω:
  1. Καταχώριση του domain name  (π.χ  toeshopmou.gr)
  2. Συμφωνία με πάροχο φιλοξενίας και συντήρησης του καταστήματος (Hosting)
  3. Καθορισμός διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  4. Εγκατάσταση της πλατφόρμας του Eshop
  5. Καθορισμός Εικαστικών, γραφιστικών
  6. Σχεδιασμός του Eshop για σταθερούς υπολογιστές και laptops
  7. Σχεδιασμός του Eshop για συσκευές κινητών τηλεφώνων
  8. Σχεδιασμός του Eshop για συσκευές tablet
  9. Σχεδιασμός Κατηγοριών και υποκατηγοριών των προϊόντων
  10. Καθορισμός του κόστους αποστολής των προϊόντων
  11. Επιλογή του Συστήματος Πληρωμών
  12. Συγγραφή νομικών κειμένων (GDPR)

Πως θα καταχωρήσω τα προϊόντα μου στο Eshop μου;

Η εισαγωγή των προϊόντων στη πλατφόρμα του Eshop είναι μια χρονοβόρα υπόθεση, ειδικά αν πρέπει να γίνει σε πολλές γλώσσες. Για να καταχωρηθούν τα προϊόντα σας στη πλατφόρμα του Eshop απαιτούνται τα παρακάτω:

  1. Κατηγοριοποίηση των προϊόντων σας. Χωρίστε τα προϊόντα σε κατηγορίες και υποκατηγορίες. Είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε, διότι αυτό θα επηρεάσει την εμφάνιση των προϊόντων σας στις μηχανές αναζήτησης ( Google κλπ.). Η εμπειρία σας από τη καθημερινή επαφή με τον πελάτη και η μελέτη του ανταγωνισμού θα σας δείξει τον δρόμο.
  2. Επαγγελματική Φωτογράφηση  των προϊόντων, κατά προτίμηση σε τετράγωνες διαστάσεις. Οι όμορφες φωτογραφίες φέρνουν καλές πωλήσεις στο διαδίκτυο. Εμπιστευθείτε έναν επαγγελματία φωτογράφο ο οποίος θα κάνει τη διαφορά στο οπτικό αποτέλεσμα του καταστήματός σας.
  3.  Συνοδευτικά Κείμενα για όλα τα προϊόντα σας. Στο Eshop σας, κάθε προϊόν θα έχει τη δική του ξεχωριστή σελίδα με φωτογραφίες και κείμενο που θα περιγράφει τα χαρακτηριστικά του. Αυτό το κείμενο πρέπει να περιέχει λέξεις κλειδιά με τις οποίες ο χρήστης αναζητά το προϊόν στις διάφορες μηχανές αναζήτησης (το λεγόμενο SEO). Αυτά τα κείμενα πρέπει να τα ετοιμάσετε και να τα δώσετε στον Web Designer (μαζί με τις φωτογραφίες) ώστε να τα καταχωρήσει στο Eshop σας.

Μπορείτε να επιλέξετε να καταχωρήσετε μόνοι σας τα προϊόντα ύστερα απο εκπαίδευση από τον Web Designer ή να αναθέσετε τη καταχώρησή τους σε αυτόν. Η καταχώρηση χρεώνεται ξεχωριστά από το κόστος κατασκευής του Eshop.

Χρειάζεται να διαφημίσω το Eshop μου; Πόσο κοστίζει;

Αν σκέπτεστε να δημιουργήσετε Eshop χωρίς να το διαφημίζετε, ειδικά τους πρώτους μήνες, τότε είναι καλύτερο να μη το δημιουργήσετε καθόλου.  Ένα Eshop χρειάζεται τη διαφήμιση για να γίνει γνωστό τους χρήστες του διαδικτύου. Ξεχωρίστε ένα ποσό το οποίο θα ξοδεύετε σε μηνιαία βάση για Διαφημίσεις στα Social Media ή  στα Google Ads.

 

Google Ads ή Social Media;

Πρόκειται για δυο διαφημιστικά εργαλεία με τελείως διαφορετική προσέγγιση.

Θα επιλέξουμε να διαφημιστούμε στα Social Media, όταν θέλουμε απλώς να ενημερώσουμε τους χρήστες για την ύπαρξη του καταστήματός μας. Αυτές οι διαφημίσεις προβάλλονται στις οθόνες των χρηστών χωρίς οι ίδιοι να έχουν προβεί σε κάποια αναζήτηση. Αυτό το κάνουμε για να αυξήσουμε την αναγνωριστιμότητά μας.

Αν όμως θέλετε να διαφημιστούμε μόνο σε εκείνους τους χρήστες που συνειδητά ψάχνουν τα προϊόντα μας, τότε προτιμούμε τα Google Ads. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στους χρήστες που έκαναν κάποια αναζήτηση στη  Google. (πχ. “κατάστημα ηλεκτρικών ειδών, Καλλιθέα”).

Το ιδανικό είναι να επιλεγούν και τα 2 κανάλια προβολής, για καλύτερο αποτέλεσμα. Οι λεπτομέρειες της online προώθησης θα καθοριστούν από τον προϋπολογισμό και τη στρατηγική marketing που θα ακολουθηθεί.

Πόσο κοστίζει η κατασκευή του Eshop;

Το κόστος κατασκευής του Eshop ξεκινά από 1500€ και ανεβαίνει ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη.

Το κόστος εισαγωγής των προϊόντων στο Eshop καθορίζεται από τον αριθμό των προϊόντων και τον αριθμό των γλωσσών στις οποίες πρέπει να προβληθούν.

Ενδεικτική τιμή για εισαγωγή 100 προϊόντων σε 2 γλώσσες και προγραμματισμός του SEO:  335€.

Για να συνδεθεί το Eshop σας με την αποθήκη του φυσικού καταστήματός σας, απαιτείται η δημιουργία μιας “γέφυρας”. Πρόκεται για ένα πρόγραμμα που συνδέεει τη βάση δεδομένων του Eshop με τη βάση δεδομένων του προγράμματος της αποθήκης, ώστε να ενημερώνονται σωστά τα αποθέματά σας.  Η κατασκευή της γέφυρας ξεκινά από 1000€ και διαμορφώνεται ανάλογα με το πρόγραμμα ERP της αποθήκης σας και τις διαθέσιμες επιλογές στην αγορά.

Πόσο κοστίζει η λειτουργία του Eshop;

Το κόστος λειτουργίας του Eshop αφορά:

  • τη συντήρηση του λογισμικού από τον Web Designer
  • τη φιλοξενία των δεδομένων του Eshop σε ένα Datacenter.

Το κόστος φιλοξενίας του Eshop είναι ετήσιο και ξεκινά από 200€.

Το κόστος συντήρησης του Eshop είναι ετήσιο και ξεκινά από 300€.

Μπορώ να προσθέτω λειτουργίες στο Eshop μου;

Φυσικά. Η ομάδα μας κατασκευάζει τα Eshop στο ανοιχτό λογισμικό του WordPress. Το WordPress μας δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνουμε το Eshop μας με πρόσθετες σελίδες, προϊόντα, ενέργειες marketing κλπ.